PLANETBUSINESS
Beskrivelse
Der skal laves planetbusiness hvis vi alle skal have have en tryg og god fremtid. Det her foredrag gør din virksomhed klar til det 21. århundredes udfordringer.
Hvornår
Kan bookes løbende.
Målgruppe
Små, mellem og store virksomheder, organisationer og uddannelsesinstitutioner.
Global opvarmning, klimaforandringer og miljøkrisen har ændret hele måde vi driver virksomhed på over alt i verden.  

Det 21. århundrede er præget af digitalisering, globalisering og holistisk tænkning og det stiller en lang række nye krav til virksomheder.  De yngre generationer Z og millenials har en stor global og politisk bevidsthed, men samtidig vil de også gerne have spændende collabs mellem store brands som Levi’s og små, cool japanske økobrands.  Men hvis de enkelte brands ikke formår at overbevise forbrugeren om, at de både er grønne, nytænktende og gode for verden, så mister de langsomtlegitimitet og i værste fald mister terræn gennem shitstorms.  Før man kan fortælle omverdenen sin egen unikke historie, er man dog nødt til at finde ind til den og lære den at kende.  Dette foredrag handler om hvordan man som virksomhed og brand tapper ind i den nye virksomhedsfilosofi til det 21 århundrede ud fra temaerne:  

- Der er et nyt etisk handlerum
- Værdikæden er cirkulær
- Vi maler økonomien grøn
- People er mennesker 

Det handler om at lave planetbusiness, når man står op og morgenen har drukket sin espresso og sin sellerijuice og efter det her foredrag, er i fuldstændig parate til at gribe muligheden.  
Interesseret?
Hvis du er interesseret i den filosofiske vinkel på bæredygtighed er du meget velkommen til at booke mig til et foredrag, en workshop eller et rådgivningsforløb.
start samtalen